Noteikumi

Noteikumi

Šie noteikumi nosaka biļešu/dāvanu karšu iegādes un viesnīcas nummuriņu rezervacijas (turpmāk tekstā – “Pakalpojumi”) kārtību SIA “JAUNPILS PILS” (turpmāk tekstā – “Pils”) uzturētajā risinājumā. Izmantojot šo interneta vietni un/vai veicot biļešu iegādi šajā interneta vietnē (turpmāk tekstā – “Vietne”) , Jūs kā šīs lapas lietotājs (turpmāk tekstā – „Lietotājs”) piekrītat ievērot zemāk minētos noteikumus.

1. ĪPAŠUMTIESĪBAS

1.1. Visas autortiesības uz Pakalpojumu moduļiem un izmantoto sistēmu programmnodrošinājums pieder Pils vai ārpakalpojumu sniedzējiem, un tiek aizsargāti ar Autortiesību likumu. Šeit publicēto informāciju drīkst izmantot tikai uzziņas nolūkos un biļešu iegādei. Informāciju nedrīkst pārpublicēt un izmantot komerciālos nolūkos.

1.2. Jebkurš Vientes lietotājs apņemas jebkādā veidā un jebkādiem līdzekļiem izvairīties no iejaukšanās Pils Vietnes darbībā. Jebkāds Pakalpojumu izmantošanas monitorings (novērošana, uzskaite) un iegūtās informācijas (t.sk. tīmekļa lappuses satura) kopēšana, reproducēšana, mainīšana, izmantošana un publicēšana jebkādu mērķu sasniegšanai ir aizliegta. Jebkāda darbība, kas var izraisīt Vietnes pārslodzi vai biļešu veikala darbības traucējumus, ir aizliegta. Par šī punkta pārkāpšanu Pils ir tiesības iekasēt no klienta līgumsodu līdz 7000 EUR.

2. PERSONAS DATU NORĀDĪŠANA UN AIZSARDZĪBA

2.1. Lietotājs apzinās un uzņemas pilnu atbildību, ka saņemot Pakalpojumus, tiks norādīta tikai pareiza un patiesa informācija. Pakalpojumu procesā norādot kļūdainu vai nepatiesu informāciju, Lietotājam netiek garantēta Pakalpojumu saņemšana.

2.2. Visa informācija, kas skar personu datus un nepieciešama Pakalpojumu iegādei, tiks apstrādāta saskaņā ar „Fizisko personu datu aizsardzības likumu”. Lietotāja norādītie personas dati tiks izmantoti tikai un vienīgi Pakalpojumu sniegšanas un Pils grāmatvedības/administrācijas vajadzībām.

2.3. Lietotāja norādītie maksājumu karšu dati un paroles piekļuvei elektroniskās naudas kontam, tiks izmantoti tikai un vienīgi tādā apmērā, lai nodrošinātu Pakalpojumu iegādi saskaņā ar starptautiskajiem banku maksājumu karšu organizāciju noteikumiem un elektroniskās naudas Lietotāja līgumu.

2.4. Pils Vietnē neredz karšu datus, kas izmantoti klientu veiktajos darījumos. Darījuma veikšanai klients tiek novirzīts uz izvēlētā maksājuma nodrošinātāja risinājuma. Piemēram, SEB bankas interneta baknku. Pils nav atbildīgs par karšu datu precizitāti vai nepatiesumu un maksājumu vārtajas izstrādātāja risinājumu.

3. ATBILDĪBA

3.1. Veicot pirkumus šajā Vietnē, Lietotājs uzņemas pilnu finansiālu atbildību par veiktajiem darījumiem. Lietotājs apzinās, ka sistēmā reģistrēta un lietotājam izniegta biļete, ir pietiekams apliecinājums notikušam darījumam: biļetes iegādei.

3.2. Pils neuzņemas atbildību gadījumos, kad biļete ir nozaudēta vai kļuvusi pieejama trešajām personām Lietotāja vainas dēļ.

3.3. Ne Pils, ne organizētājs nepārbauda (izņemot tos gadījumus, kad uz biļetes ir norādīts vārds un uzvārds), vai biļetes uzrādītāja ir biļeti nopirkusī persona, un neatbild par jebkādiem minētā izraisītajiem zaudējumiem. Biļetes ar identisku svītru kodu neuzliek nekādas saistības ne Pils, ne organizētājam.

3.4. Pils nenes atbildību par traucējumiem Vietnē, kas radušies trešās personas vainas dēļ, tajā skaitā, bet neaprobežojoties ar interneta nodrošinātāja tehniskajām problēmām.

4. BIĻETES IEGĀDE UN IZMANTOŠANA

4.1. Biļete ir dokuments, kas dod tiesības piedalīties pasākumā konkrētos apstākļos, piemēram, konkrētā laikā un vietā. Biļete ir interneta vietnē apmaksāta biļete, kas elektroniskā veidā reģistrēta Pils Vietnes rezervācijas sistēmā un tiek identificēta ar unikālu biļetes kodu, un vārdu un uzvārdu.

4.2. Biļete ir derīga tikai uz konkrēto pasākumu uz kuru tā bija nopirkta.

4.3. Biļetes apmaksa iespējama izmantojot interneta bankas risinājumus vai bankas izdotu maksājumu karti.

4.4. Pakalpojuma maksa par biļetes pārdošanu var atšķirties, atkarībā no izvelētā apmaksas veida. Piemērotā pakalpojuma maksa un iegādājamās biļetes gala cena Lietotājam tiek uzrādīta pirms apmaksas veikšanas.

4.5. Biļeti pēc iegādes (veiksmīga pirkuma) Lietotājs saņems savā norādītāja e-pastā.

4.6. Apmeklējot pasākumu, jāuzrāda derīga fiziska biļete vai biļetes QR kods, vai e-pasts ar biļeti, kurā ir QR kods. Personu apliecinošs dokuments, ja ir nepieciešams pārbaudīt personu, jo biļeti drīkst izmantot tikai persona, kas norādīta, biļeti iegādājoties.

4.7. Lietotājam ir pienākums nodrošināt, lai biļetes izdrukā norādītā biļeti identificējošā informācija nenonāktu trešo personu rīcībā.

4.8. Lietotājs apzinās, ka gadījumā, ja viņš nevar uzrādīt personas apliecinošu dokumentu, Pils un organizatori ir tiesīgi šādu personu neielaist pasākumā

4.9. Lietotājs apzinās, ka tehnisku iemeslu dēļ, piemēram, Lietotāja datu nesējs nespēj adekvāti attēlot QR kodu, QR koda izmantošana var traucēt biļetes pieņemšanai uz pasākumu.

5. BIĻETES ATGRIEŠANA

5.1. Elektroniski iegādātas biļetes atgriežamas, sazinoties ar Pils darbiniekiem, izmantojot kādu no kontaktu veidiem Kontaktu lapā.

5.2. Elektroniski iegādātu biļeti var atgriezt, ja līdz pasākuma sākumam ir atlikušas vairāk nekā 2 stundas. Klātienē iegādāto biļeti drīkst atgriezt tikai persona, uz kuras vārda ir biļete, uzrādot personas apliecinošu dokumentu.

5.2. Nauda, atkarībā no biļetes iegādes veida, tiks atgriezta uz pircēja bankas kontu.

5.3. Gadījumā, ja iegādāta viena biļete vairākām personām (grupas biļete), atgriezt iespējams tikai visu biļeti kopumā.

5.4. Atgriežot biļeti uz iekšzemes pasākumu:

– biļetes atsavinātājs saņem 75% no biļetes vērtības, ja līdz pasākuma sākumam palikušas vairāk kā 2 stundas;

– biļetes atsavinātājs saņem 100% no biļetes vērtības, ja pasākums netiek izpildīts Pils vai organizētāju vainas dēļ.

5.5. Pils nav atbildīgs par pasākuma grafika neievērošanu no viņa neatkarīgu iemeslu dēļ.

6. NOZAUDĒTA BIĻETE, PALĪDZĪBA UN SŪDZĪBAS

6.1. Gadījumā, ja tiek nozaudēta biļetes izdruka vai e-pasts, kas satur biļeti, biļeti ir iespējams atkārtoti saņemt e-pasta formā:

6.1.1. Sazinoties ar Pils darbiniekiem, izmantojot kādu no kontaktu veidiem Kontaktu lapā.

6.1.2. Pils, Jaunpils, Tukuma novads, LV-3145, pie administratora, uzrādot personas apliecinošu dokumentu, bet ne vēlāk kā 30 min. pirms biļetē norādītā pasākuma sākumam.

6.2. Klientu sūdzības un pretenzijas tiek izskatītas, ja tās ir iesniegtas rakstiski, norādot pasākuma nosaukumu, datumu, organizētāju, ne vēlāk, kā divu nedēļu laikā pēc pasākuma beigām.

6.3. Visi strīdi un domstarpības tiek risināti savstarpēji vienojoties; ja vienošanās netiek panākta, strīdu risina Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

6.4. Pils Vietnes lappusēs var atrasties norādes un saites uz internetā atrodamo informāciju visā pasaulē. Tā kā Pils nav kontroles pār šīm tīmekļa lappusēm un tajās esošo informāciju, Pils neatbild par šo tīmekļa lappušu precizitāti, atbilstību, saturu un informāciju.

6.5. Visas ar pasākuma norisi, saturu, kvalitāti, reklāmu u.tml. saistītās pretenzijas jāizstāda pasākuma organizētājam.

7. DĀVANU KARTES

7.1. Iegādājoties dāvanu karti, pircējs piekrīt šiem noteikumiem.

7.2. Dāvanu karti iespējams iegādāties Pils Vietnē.

7.3. Dāvanu karti var izmantot Pils piedāvāto pakalpojumu, un preču apmaksai tikai uz vietas Pils teritorijā, Pils darba laikā, uzrādot dāvanu karti vai tās QR kodu.

7.4. Ja pirkuma summa pārsniedz dāvanu kartes vērtību, starpību iespējams segt ar citiem norēķinu veidiem.

7.5. Ja pirkuma kopējā vērtība ir mazāka par dāvanu kartes vērtību, tad atlikuši summa nepaliek izmantošanai nākotnē un netiek atgriezts atlikums.

7.6. Vienā pirkumā iespējams izmantot tikai vienu dāvanu karti, ja vien nav noteikts citādi.

7.7. Dāvanu kartes derīguma termiņš ir 6 mēneši no iegādes brīža.

7.8. Dāvanu kartes nav iespējams apmainīt pret naudu vai atgriezt.

7.9. Dāvanu kartes nozaudēšanas vai nozagšanas gadījumā karte netiek atjaunota un netiek atlīdzināta.

8. Viesnīcas numura rezervācija

8.1. Numura rezervēšana (reģistrācija pakalpojuma saņemšanai) tiek veikta, izmantojot Vietnes numuriņu rezervēšanas moduli: norādot reģistrēšanās dienu pakalpojuma saņemšanai, izrakstīšanās dienu, rezervēto dienu skaitu (sākot ar reģistrēšanos, beidzot ar izrakstīšanos), pieaugušo un nepilngadīgo viesu skaitu, datus par viesiem (vārds, uzvārds, e-pasts, telefons).

8.2. Ja Pils nav iespējas sniegt Lietotājam rezervēto numuriņu viņa vēlamā laikā (piem., visi noteiktas klases numuri tobrīd ir aizņemti/rezervēti) vai vēlamajā numuriņā, Pils, ja ir iespēja, piedāvās Lietotājam līdzvērtīgas vērtības numuriņu.

8.3. Rezervācija ir tikai Vietnes Lietotaja izteikta vēlme saņemt viesnīcas Pakalpojumu. Reālais darījums/vienošanās par Piils viesnīcas Pakalpojuma saņemšanu notiek Lietotāja rezervācijas pieteikuma noteiktajā reģistrēšanas dienā, kurā tiek dota piekrišana no abām pusēm (Lietotājs un Pils) par Pakalpojuma saņemšanu.

8.4. Ja Lietotājam ir vēlme atteikties no numuriņa rezervācijas, tad ir jāsazinās ar Pils darbiniekiem, izmantojot kādu no kontaktu veidiem Kontaktu lapā.

8.5. Ja Lietotājs neirodas veikt numuriņa reģistrācīju rezervācijas pieteikumā norādītajā numuriņa reģistrēšanās datumā, tad Pils ir tiesības anulēt Lietotaja rezervāciju un sniegt iespēju citiem Lietotājiem rezervēt numuriņu.

9. Citi noteikumi

9.1. Pils patur tiesības jebkurā laikā mainīt šos noteikumus vai pārtraukt dāvanu karšu un/vai biļešu izsniegšanu.

9.2. Maksājumu apstrādi nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, tāpēc Pils maksājumu izpildei nepieciešamos personas datus nodod platformas īpašniekam Maksekeskus AS.

Vai nepieciešama palīdzība?

Sazinieties ar Pils darbiniekiem, izmantojot kādu no kontaktu veidiem Kontaktu lapā.